Stuur je nog geen kerstkaart naar je zakelijke relaties? Zonde! Je laat namelijk een mooi contactmoment liggen. Met het versturen van een zakelijke kerstkaart versterk je de naam van je bedrijf. Daarnaast kom je ook nog eens in de gedachten van je klant. Je kunt dus stellen dat een kerstkaart versturen onder marketing valt! Maar hoe pak je een kerstkaart versturen namens je bedrijf aan? In dit blog geven we je 3 tips.
Een menukaart: als je een horecaonderneming hebt kun je er niet omheen. Een belangrijk product ook, want via de menukaart probeer je je gasten lekker te maken voor de verschillende drankjes en/of gerechten. Maar net als met heel veel producten, kun jij veel verschillende soorten kiezen. En welke past nou het beste bij jou? In dit blog leggen wij onze verschillende soorten menukaarten naast elkaar, zodat jij gemakkelijk een keuze kunt maken.
Bij welk restaurant, café of bar je ook zit, één ding hebben ze gegarandeerd: een menukaart. Het wordt dan ook wel gezien als het visitekaartje van de horeca. Dat is nogal wat natuurlijk. Dus kun je er maar beter voor zorgen dat jouw menukaart hét visitekaartje voor jou wordt en mensen nog meer zin krijgen in een hapje of een drankje bij jou. Welke ingrediënten mogen niet ontbreken in een goede menukaart? Wij vertellen het je graag!
Het is niet het eerste waar je bij stilstaat, als je op een terrasje gaat zitten: wat voor soort menukaart hebben ze hier. Toch zijn er ontzettend veel verschillende soorten. En al die verschillende opties hebben weer hun eigen eigenschappen en voordelen. Wij zetten de verschillende soorten op een rijtje en geven je tips. Handig!