Een klassiek notitieboekje is en blijft een waardevol hulpmiddel, zeker als je het combineert met je eigen logo of ontwerp. Bij Drukland kun je notitieboekjes laten bedrukken die niet alleen praktisch zijn, maar ook zorgen voor zichtbaarheid van je merk. Omdat alleen de omslag bedrukt wordt en het binnenwerk standaard gelinieerd is, zijn de boekjes direct klaar voor gebruik. In dit blog ontdek je de vele manieren waarop je deze klassieke notitieboekjes slim inzet binnen jouw organisatie.
Bezoekers aantrekken en je merk herkenbaar maken: op een festival draait het om meer dan alleen wat er op het podium gebeurt. Wat mensen zien én in handen krijgen, bepaalt ook hoe ze jouw festival ervaren. Drukwerk speelt daarin een grote rol. In dit blog ontdek je hoe je festivaldrukwerk inzet om je evenement zichtbaarder en professioneler te maken. We leggen je het in drie fases uit: de promotie vooraf, de aankleding tijdens het evenement én hoe je ook na afloop zichtbaar blijft. Zo haal je het maximale uit jouw festival.
Je hebt een mooie aanbieding, een tijdelijke actie of iets nieuws te melden. Maar hoe zorg je dat mensen het écht zien? Bij effectief promotiedrukwerk draait het om meer dan één uiting. Het gaat om een slimme combinatie van middelen die elkaar versterken, van buitenaf de aandacht trekken tot klanten iets meegeven voor later. Bij Drukland helpen we je om dat stap voor stap op te bouwen. Ontdek in dit blog hoe je jouw zichtbaarheid kunt vergroten met de juiste inzet van promotiemateriaal.
Drukland maakt de volgende stap in groei.
Wie kan delen, kan vermenigvuldigen. Het moederbedrijf van Drukland sluit zich aan bij Print.Group. Dat is goed nieuws voor iedereen. Want samen bereiken we meer. Snellere levering, minder waste en meer productinnovatie.