4 tips om vertraging van je bestelling te voorkomen

Rode kaars

Cluedo? Laat minimaal een kandelaar achter

Ergens is het hartverwarmend om te bedenken dat sommige klanten zich de enige wanen, maar een document via WeTransfer zónder ordernummer stelt ons voor een uitdaging. Als de enige aanwijzing – het e-mailadres – niet in ons klantenbestand voorkomt, zijn we namelijk genoodzaakt te wachten op een volgende aanwijzing…

Creatief met Paint

Je hebt een leuke foto en pakkende slogan en combineert deze handig in Word of Paint tot een A5 flyer (want: rechthoekig = A5). Ik snáp het. Maar je bestand wordt door onze DTP’ers genadeloos afgekeurd. Iets met afloop en tekstmarge? Breek je hoofd er niet over, maar ga lekker aan de slag met onze online ontwerptool.

Gewoon goed(keuren)

Je kunt zelf prima uit de voeten met de aanleverspecificaties en bent er dan ook van overtuigd dat je bestand aan alle voorwaarden voldoet. Een kwestie van uploaden en klaar. Toch niet! Je bestand wordt automatisch op enkele technische punten gecontroleerd en gaan pas drukken nadat jij de digitale drukproef hebt goedgekeurd. Tekstueel controleren we niks, want wij weten natuurlijk niet of jouw kapperszaak gekscherend ‘RAAR’ heet, of dat het toch een typefout is.

Mark van marketing

Zorg ervoor dat je betaling op tijd binnen is. Via iDEAL, creditcard en PayPal is dit meteen. Via een bankoverschrijving is dit maximaal twee werkdagen later, mits de referentie (een cijferreeks) niet is vervangen door iets anders. Bij ‘Visitekaartjes Mark’ weten wij helaas niet waar Mark werkt (of wat zijn klantnummer is). En dat brengt ons weer bij de kandelaar.

Tags:

29-02-2016
 
 

Reacties