Elke klacht lossen we op, daar mag je altijd vanuit gaan. Om dit zo snel mogelijk te kunnen doen, hanteren we een aantal heldere richtlijnen.
Als bedrijf kunt u tot 90 dagen na ontvangst van de bestelling uw klacht doorgeven.
Als consument kunt u tot 90 dagen na ontvangst van de bestelling uw klacht doorgeven.
U kunt uw klacht in uw account indienen bij mijn bestellingen. Leg hier in een paar zinnen duidelijk uit wat precies uw klacht is. Voeg daarna enkele duidelijke foto's toe die uw klacht verhelderen. Als het bijvoorbeeld gaat om een beschadiging aan uw bestelde posters, dan ontvangen wij graag foto's waarop duidelijk te zien is dat meerdere posters beschadigd zijn. U krijgt geen e-mail ontvangstbevestiging van uw klacht, maar u ontvangt altijd zo spoedig mogelijk een persoonlijke inhoudelijk reactie op uw klacht.
We streven ernaar je e-mail binnen 24 uur te beantwoorden, net als alle andere e-mails. Voor klachten geldt dat je – tijdens openingstijden – altijd zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons krijgt via telefoon of e-mail.
In het geval van een (kosteloze) herdruk kan het voorkomen dat we je vragen om een aantal fysieke samples te retourneren naar het onderstaande adres:
Drukland.nl
T.a.v. Afdeling Service
o.v.v. factuurnummer
Madepolderweg 7A
9608 PX Westerbroek
Ben je toch nog niet tevreden over de afhandeling van de klacht? Dan kan je contact opnemen met het Europese online geschillenplatform (ODR).
Vragen?
Heb je vragen? Neem dan contact met ons op, je krijgt op werkdagen altijd binnen 24 uur antwoord.