Ontevreden of klachten

Niet tevreden? Laat het ons weten

Elke klacht lossen we op, daar mag je altijd vanuit gaan. Om dit zo snel mogelijk te kunnen doen, hanteren we een aantal heldere richtlijnen.

Richtlijnen

Stuur ons een omschrijving van de klacht door via 'mijn account' bij 'mijn bestellingen' de betreffende bestelling te openen en te klikken op 'klacht melden'. Geef een duidelijke omschrijving van de klacht.

Voeg altijd een duidelijke foto toe: van dichtbij en met voldoende belichting. Soms helpt het om er een liniaal bij te houden of een vorige drukgang (bijvoorbeeld bij kleurverschil).

Betreft het meerdere exemplaren of de hele zending? Voeg dan een extra foto toe waarop minimaal 20 exemplaren zichtbaar zijn.

Is de klacht veroorzaakt door een kapotte verpakking? Voeg dan (nog) een extra foto van het kapotte verpakkingsmateriaal toe.


Reactie

We streven ernaar je e-mail binnen 24 uur te beantwoorden, net als alle andere e-mails. Voor klachten geldt dat je – tijdens openingstijden – altijd zo snel mogelijk en in ieder geval binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons krijgt via telefoon of e-mail.

In het geval van een (kosteloze) herdruk kan het voorkomen dat we je vragen om een aantal fysieke samples te retourneren naar het onderstaande adres:

Drukland.nl
T.a.v. Afdeling Service
Madepolderweg 7A
9608 PX Westerbroek

Ben je toch nog niet tevreden over de afhandeling van de klacht? Dan kan je contact opnemen met het Europese online geschillenplatform (ODR).


Heb ik garantie?

Ja, je hebt een wettelijke garantie van het recht op een goed product. Fijn om te weten, maar het is gelukkig niet nodig om je hierop te beroepen. Als het drukwerk niet goed is geproduceerd of beschadigd tijdens de levering, dan lossen we dit namelijk kosteloos voor je op. Kijk hiervoor bij de vraag: 'Ik ben ontevreden, waar kan ik mijn klacht melden?


Herroepingsrecht

Voor de producten die niet onder maatwerk vallen geldt dat je tot veertien dagen na ontvangst aan ons kunt laten weten dat je van de aankoop af wenst te zien. Je kunt jouw product(en) retourneren via het wettelijk vastgestelde modelformulier. Dit formulier mailt u ingevuld naar service@drukland.nl. Zodra wij dit formulier hebben ontvangen, onvang je van ons een bevestiging. Na aanmelding van de retour, bijvoorbeeld door het invullen van het modelformulier, heb je nog eens veertien dagen de tijd om de product(en) terug te sturen. Je kunt ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt. U ontvangt zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen veertien dagen na ontbinding, het volledige bedrag terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de oorspronkelijke transactie is verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen er voor zulke terugbetalingen geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Is er, om welke reden dan ook, schade aan het product ontstaan, dan bent u zelf voor deze waardevermindering aansprakelijk. De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.

Verstuur het product (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele verpakking naar:

Drukland.nl
T.a.v. Afdeling Service
Madepolderweg 7A
9608 PX Westerbroek


Vragen?

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op, je krijgt op werkdagen altijd binnen 24 uur antwoord.

 

Chat Bel 0 producten € 0,00